Maltepe Boşanma Avukatı

Son yıllarda boşanma davalarının oranına baktığımızda büyük bir artış yaşandığını görüyoruz. Birçok çift ilişki yürümediği için veya farklı sebeplerle boşanma kararı alıyor. Bu süreçte birçok anlaşmazlık yaşanması kaçınılmaz oluyor. Bu yüzden de Maltepe boşanma avukatı ile çalışmak süreci daha zararsız atlatmada taraflara çok büyük bir destek sağlıyor.
İstanbul’da faaliyet gösteren İzgi Hukuk Bürosu boşanma davalarında deneyimli kadrosuyla sizlere dava açma, dava yürütme, dava dilekçesi yazma gibi birçok konuda yardımcı oluyor. Boşanma davası sürecinde yaşanan her türlü zorluk profesyonel bir boşanma avukatı danışmanlığıyla kolayca aşılabilir. Boşanma davası sürecindeyseniz hemen bize ulaşarak bilgi alabilir ve danışmanlık hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.

Maltepe Çekişmeli Boşanma Avukatı

İstanbul’da faaliyet gösteren İzgi Hukuk Bürosu olarak sizlere boşanma davalarında danışmanlık ve temsil hizmeti veriyoruz. Boşanma davalarında en olumsuz senaryo çiftlerden birinin boşanmayı kabul etmemesi veya mal paylaşımı ya da velayet ile ilgili bir anlaşmazlık olması durumunda oluyor. Bu durumda çekişmeli boşanma davası açılması gerekiyor. Maltepe çekişmeli boşanma avukatı arayanlar bize ulaşarak destek alabilirler.
Çekişmeli boşanma davası için dava açma sürecinde dilekçe doldurmadan kanıtları sunmaya kadar tüm detayları titizlikle planlanmalıdır. Bu yüzden de davanın kısa sürede sonuçlanması için mutlaka bir Maltepe boşanma avukatı ile çalışmak gerekir. Avukat desteği alınmadığında dava süreci hiç beklenmeyecek kadar uzun sürebilir ve çiftler bu süreçte hem psikolojik hem de maddi olarak çok zarar görebilirler.

Maltepe Boşanma Avukatı Fiyatları

Boşanma avukatından destek almak isteyenler öncelikle avukatlık ücretlerini merak ediyorlar. Danışmanlık ücretleri genellikle sabit olsa da temsil işlemleri dava özelinde değişiklik gösterebiliyor.Maltepe boşanma avukatı fiyatları konusunda sizlere direkt olarak sabit bir fiyat veremiyoruz. Çünkü davanızın süresi ve içeriği ve bizim size ayıracağımız vakit ücretleri değiştiriyor.
Maltepe boşanma avukatı ile çalışmak istiyorsanız bizimle iletişime geçtiğinizde öncelikle dava sürecini inceliyoruz. Daha sonra sizler için bir fiyat bilgisi veriyoruz ve talep etmeniz durumunda sizlere boşanma davası sürecinde destek veriyoruz. Boşanma davalarınızda kazanımlarınızı kaybetmemek için İzgi Hukuk Bürosu ile çalışabilirsiniz.