Ataşehir Boşanma Avukatı

Boşanma süreci her iki çift için de zorlu geçen bir zaman dilimi olabilir. Özellikle çocuk velayeti ya da mal paylaşımı gibi durumlar varsa bu süreçte bir avukat desteği hayati öneme sahiptir. Ataşehir boşanma avukatı arıyorsanız bize ulaşabilir ve bu konuda yardım alabilirsiniz. İzgi Hukuk Bürosu profesyonel kadrosuyla her zaman tüm boşanma davalarında yanınızda oluyor.
Boşanma davalarının açılma işlemlerinden itibaren her detayda hem danışmanlık hem de temsil hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz. Boşanma sürecinde hak kaybına uğramamak ve süreci çok stresli geçirmemek için boşanma avukatı ile çalışmak her zaman fayda sağlar. Profesyonel kadromuz ile boşanma davalarında talep ve isteklerinizi yerine getirmek adına yanınızdayız.

Ataşehir Çekişmeli Boşanma Avukatı

Boşanmada en güzel dava türü anlaşmalı boşanma oluyor. Çiftler tüm konularda anlaştıklarında kısa süre içinde istenen şekilde dava sonuçlanabiliyor. Ancak çiftlerden bir taraf sorun çıkarttığında ya da bir konuda anlaşmazlık olduğunda çekişmeli boşanma süreci devreye giriyor. Ataşehir çekişmeli boşanma avukatı arayanlar İzgi Hukuk Bürosu desteğinden faydalanabilirler.
Anlaşmalı boşanma davaları ile karşılaştırıldığında çekişmeli boşanma davaları çok uzun sürüyor. Bu davaların uzun sürmesi sebebiyle her zaman bir destek almak şart oluyor. Boşanma sürecinde yardım almak istiyorsanız hemen bizlere ulaşabilir hem bilgi alabilir hem de dava açma sürecini sizin adınıza yürütmemizi isteyebilirsiniz. Çekişmeli boşanma davasında reddedilmesi durumunda taraflar aynı gerekçeyle 3 yıl dava açamıyor. Bu sürecin yaşanmaması adına profesyonel bir avukatla çalışmalısınız.

Ataşehir Boşanma Avukatı Fiyatları

Boşanma davalarında avukatlık ücretleri konusunda net bir fiyat vermek yanlış olur. Boşanma davasının türü, davanın ne kadar süreceği ve dava ile birlikte yürütülen iş ve işlemler Ataşehir boşanma avukatı fiyatları üzerinde etkili oluyor.
Boşanma davasında temsil ve danışmanlık hizmetlerinde fiyat bilgisi almak için ofisimizi ziyaret edebilir ve detaylı bilgi vererek size bir fiyat teklifi hazırlamamızı isteyebilirsiniz. Özellikle mal paylaşımı, velayet alma gibi durumlarınız varsa Ataşehir boşanma avukatı her zaman sizin için faydalı olacaktır. Boşanma davası süreci ile ilgili bilgi almak için iletişim kanallarımızdan bize ulaşabilirsiniz.