Kadıköy Hukuk Bürosu

İstanbul faaliyetlerini yürüten İzgi Hukuk Bürosu olarak profesyonel kadromuzla Kadıköy Hukuk Büroları arasında olan İzgi Hukuk & Danışmanlık bürosu uzman ekibi ile hukuk alanında en iyi şekilde danışmanlık ve Avukat hizmeti vermekteyiz. Bünyemizde faaliyet gösteren avukatlarımız hukuki alanda edindikleri tecrübelerle birlikte çözüm bulma yeteneklerini de ortaya koyarak her türlü ihtiyacınızda yanınızdadır.
Kadıköy’de talepte bulunan müşterilerimiz için temsil, danışmanlık ve arabuluculuk hizmeti veriyoruz. Tüm hukuki süreçlerinizde en hızlı ve etkili sonuçları almanız için profesyonel kadromuzla çalışıyoruz. Aile hukukundan icra hukukuna kadar birçok konuda müşterilerimize hem bireysel hem de kurumsal hizmet veriyoruz.
Ekibimiz dava takibi, dava açma, icra takibi gibi birçok konuda sizin adınıza yasal süreci yürütüyor. Kadıköy hukuk büroları arayışınız varsa detaylı bilgi için iletişim kanallarımızdan bize ulaşabilirsiniz.

Kadıköy Aile Hukuku Avukatı

Büromuzdan aile hukuku kapsamına giren tüm konularda destek alabilirsiniz. Kadıköy aile hukuku avukatı olarak ailenizde görülen tüm anlaşmazlıklarda ve boşanma süreçlerinde temsil ve danışmanlık hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz. Aile hukuku alanına giren tüm davalarınızda işlerin hızlı ve sağlıklı bir şekilde sonuçlanmasını sağlıyoruz.

Aile Hukuku içinde yer alan nişanlanmadan evliliğin bitişine kadar olan tüm süreçlerde bizlere başvurabilirsiniz. Evlilik sonrası nafaka davası, velayet davası gibi konularda da aile avukatlarımızdan destek alabilirsiniz. Kadıköy aile hukuku bürosu olarak her süreçte yanınızdayız.
Avukatlarımız evlat edinme davaları, babalık davaları, soy bağı reddi davaları, aile bireyleri korunma talebi ve uzaklaştırma kararları gibi konularda da hizmet vermektedir. Aile mahkemelerine başvuru yapılması, davanın takip edilmesi ve dava kararlarının uygulanması gibi durumlarda da danışmanlık hizmetlerimize başvurabilirsiniz.

Aile Hukuku kapsamında nafaka davası, mal paylaşımı, velayet hakkı ve boşanma süreci gibi birçok konuda boşanma avukatlarımıza başvurabilirsiniz. Boşanma davalarında tüm taleplerinizin yasalar çerçevesinde yerine getirilmesi ve sürecin en kısa sürede tamamlanması için sizlere destek oluyoruz.
Boşanma davalarında taleplerinizin yerine gelebilmesi için profesyonel boşanma avukatlarımızla çalışabilirsiniz. Boşanma sürecinde velayet, mal paylaşımı gibi tüm anlaşmazlıklarda dava sürecinin lehinize sonuçlanması için çalışıyoruz. Kadıköy boşanma avukatları arayışınız için hemen bize ulaşabilirsiniz.

Kadıköy İcra Avukatı

İşletmenize ya da şahsınıza ait alacak süreçlerini profesyonel bir düzlemde sizin adınıza yürütelim. Alacaklarınızı yasal yollarla en kısa sürede tahsil edebilmek için Kadıköy icra avukatı olarak yanınızdayız. Bir borç ilişkisi görülen durumlarda borcun tahsil edilmesi, borçluya ait taşınır ve taşınmaz malların tespit edilmesi, haksız borcun kanıtlanması gibi birçok konuda avukatlarımızdan destek alabilirsiniz.

İki kişi ya da iki kurum arasında, bir kişi ile bir kurum arasında ortaya çıkan tüm borç ilişkilerinde avukatlarımıza başvurabilirsiniz. Borçlu olan kişi işletmenize ya da şahsınıza söz verdiği tarihte borcunu ödemediyse sizin adınıza yasal takip sürecini başlatalım ve süreci yönetelim.
Avukatlarımız sizin adınıza icra işlemini başlatır, süreci takip eder ve lehinize sonuçlanması adına çalışır. Ayrıca borçlu olan kişilere yönelik de danışmanlık ve temsil hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz. Kadıköy icra avukatları için bize ulaşabilirsiniz.

Kadıköy Miras Hukuku Avukatı

Akrabalar ya da aile arasında en zorlu süreç bir miras paylaşımıdır. Kadıköy miras hukuku avukatı olarak sizler miras paylaşımı konusunda danışmanlık ve temsil hizmeti veriyoruz. Ayrıca sizin adınıza miras hukukuna giren dava süreçlerini yürütüyoruz. Bir kişinin ölümü ya da gaiplik kararı sonrasında miras paylaşımının kanunlara uygun olarak yapılması ve yasal hakkınızı alabilmeniz için avukatlarımıza başvurabilirsiniz.

Miras paylaşımı konusunda yaşadığınız anlaşmazlıklarda mahkeme sürecini sizin adınıza yürütüyoruz. Davanın açılması, kanıtların toplanması ve dava sürecinin en hızlı şekilde lehinize sonuçlanması için avukatlarımızdan destek alabilirsiniz. Taraflar arasında anlaşma ya da anlaşamama durumunda mahkeme sürecinde bize başvurabilirsiniz.
Miras hukuku içinde mahkemede miras payının alınması için çalışıyoruz. Avukatlarımızdan miras paylaşımı konusunda destek de alabilirsiniz. Kadıköy miras hukuku avukatları arıyorsanız İzgi Hukuk Bürosu hizmetinizdedir.

Kadıköy Nafaka Avukatı

Boşanma sürecinin ya da boşanma sonrasının en önemli sorunlarından biri nafaka sürecidir. Çiftler boşanma davası kapsamında ya da boşanma davası sonrasında nafaka ödenmesi, nafakanın ödenmemesi ya da nafaka belirlenmesi gibi konularda sorunlar yaşayabilir. Bu durumda Kadıköy nafaka avukatı olarak sizlere destek oluyoruz.
Nafaka belirli koşullar kapsamında nafaka yükümlüsü tarafından ödenmelidir. Maddi tutar diğer kişinin yaşamını sürdürmesi ve asgari ihtiyaçlarını karşılaması adına ödenir. Bu yüzden tutar belirleme konusunda avukatlarımıza başvurabilirsiniz.

Nafaka bedeli mahkeme tarafından belirlendiği için ödenmesi zorunludur. Bu yüzden ödenmemesi durumunda tahsil süreci için avukatlarımızdan destek alabilirsiniz. Kadıköy nafaka avukatları için iletişim kanallarımızdan bize ulaşabilirsiniz.